Sunday, November 10, 2013

Fake Fur

Dress H&M, Fur ZARA, Shoes Baťa, Earrings ALDO, Bracelet MANGO

Animal prints are one of my favourite and this A/W season will be everywhere. This fake fur I have from last year but leopard shoes are brand new and my favourite nowadays. I always want shoes like this and I accidently found thess ones in Baťa. Need to admit that I didn´t buy anything in Baťa like 10 years so I was very surprised what they have in these days - collection looks very nice ! I wore lot of noticeable pieces so I add just basic red dress with bellt and my new leather bag which I brought from Rome.


Moc se mi líbí oblečení se zvířecými vzory a tento rok jim opět přeje. Kožešinovou vestu (samozřejmě ne pravou) mám již z loňska, ale botky jsou nové a v těchto dnech mé nejoblíbenější. Asi to bude tím, že jsem po přesně takových toužila už nějakou dobu a jak jsem již zmínila asi milionkrát, když si koupím něco nového, automaticky se to stává mým TOP ! Alespoň na nějaký čas, než koupím zas něco nového ;) Ale těmhle botám dávám šanci, že přežijou na špičce mých TOP hooooodně dlouho. Jsou z Bati, kde jsem si nic nekoupila asi tak 10 let, takže jsem byla mile překvapena jejich novou kolekcí. Outfit má hodně nápadných prvků a proto jsem přidala jen basic červené šaty s páskem a koženou kabelku, kterou jsem si dovezla nedávno z Říma.

Photos by Felipe Toledo








No comments:

Post a Comment