Saturday, September 14, 2013

Paris Show Collection

 



 No really nobody pay me for propagate this brand. I just love it! Especially when they collaborate with some guest designer or (like in this case) they have some special collection. And this autumn is really worth noticing. When I saw in a shop I wanted to buy almost everything ! Love the shoes, coats and t-shirt. But one piece really fascinated me from the time that I saw it on cover of new H&M magazine - white fake fur. And when I tried I was lost. So it´s already hanging in my wardrobe and waiting for winter because it is very hot. So I can´t show now - probably people on street will think that I run away from some mental hospital or I am totally crazy. I am sure in winter you will see a lot because I love fake (one more time - FAKE) furs.
So don´t forget check this new collection in shops - in Czech republic is availabe (like always) just in Myslbek in Prague. But be quick . I was there last week and lot of thing was already gone.... 


 Ne, opravdu mi nikdo neplati propagovat tuto značku, ale já ji prostě miluji ! Obzvláště když spolupracuje s návrháři a nebo jako v tomtu případě má speciální kolekci. A tato podzimni vážně stojí za povšimnutí. Když jsem ji viděla v obchodě, měla jsem chuť koupit všechno! Hrozně se mi líbili boty, trička i kabáty. Jeden kousek mne ale zaujal už když jsem ho viděla na obálce nového H&M magazinu. Byl to bilý nepravý kožich. A když jsem si ho pak zkusila bylo rozhodnuto. Takže už visí v mém šatníku a nemůže se dočkat zimy. Je totiž hodně teplý. Nemůžu Vám ho tedy ukázat v outfitu teď, protože lidi by si asi myseli, že jsem seopravdu zbláznila v září v kožichu. V zimně ho však uvidíte často, protože já kožichy (opět zdůrazňuji nepravé) miluji. Takže určitě neváhejte a zajděte do obchodu kolekci obhlídnout - v Čechách je dostupná pouze (jako vždy) na Myslbeku v Praze. Budťe ale rychlý - já tam byla minulý týden a kolekce doslova mizí před očima (mě takto zmizelo tričko - když jsem se vrátila o 2 hodiny později už nebylo). Znáte to, kdo zaváha, nežere :D

Zde pár kousků, které mě oslovily nejvíce + MŮJ kožich ;)


 


 


 



No comments:

Post a Comment