Sunday, June 9, 2013

One more step

 
 Blazer FOREVER 21, Pants LINDEX, Heels MIXER, Bag MANGO

Just now I realize that my post is again about floral print. But this time more serious look for evening. I love mixing prints with basic colours like black or white. It always works especially with accessories. You can see also my favourite evening bag from Mango. It is quite old so I think I will start to look for some new one. Because this one went round a lot of clubs :)

Právě teď jsem si uvědomila, že další post je opět s květinovým vzorem, doufám že mi prominete, ale nejde tomu zabránit :) Tentokrát však ve večerní verzi. Miluju kombinovat výrazné vzory s basic střihy a barvami jako je černá a bílá. Hlavně vždy přidám nějaké ty doplňky, bez nich si nedovedu představit žádný outfit. Už asi po milionté je zde moje oblíbená večerní taštička z Manga. Je už trochu starší, takže se budu muset poohlédnout po nějaké nové. Myslím, že téhle staré to vadit nebude, protože obrazila tolik klubů, že si určitě ráda odpočine ...





3 comments:

  1. krásný outfit!:) moc se mi líbí květinové vzory na kalhotech! Asi si také nějaké pořídím :)

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  2. Vsude vidim vzory na kalhotech, taky si nejake musim poridit! Pekne!! :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě pořiď ! Vypadají podle mě super a hlavně je teď super výběr ;)

      Delete