Sunday, January 13, 2013

FAKE Moustache

 Shirt BERSHKA, Leggings PRIMARK, Boots Paul Frank, Oversize sweater PRIMARK, Bracelets MANGO

New boots, new bracelets ! Today i combinate it with my favourite leggings. I don´t know how you but these days i prefer leggings instead of pants. It´s so comfortable and i love mix it with oversize sweater. Boots are amazing. I was long time thinking about them but on Christmas i decided to buy. You can choose studs in front or behind or if you want they create for you what you want - you just have to wait to next day. And i think they have success because when i wear it, sometimes i see people how they look at them (maybe they like or not but it takes attention) and two times women ask me where i bought because they really liked. And what can be more for blogger when people like your outfit ?! :)

Nové boty, nové náramky ! Dnes jsem je zkombinovala s mými oblíbenými legínami. Nevím jak vy, ale já v těchto dnech preferuji právě legíny namísto kalhot. Super pohodlné a navíc je miluji v kombinaci s oversize svetry. Boty jsou si také velmi oblíbila. Dlouhou dobu jsem o nich přemýšlela a na Vánoce jsem se rozhodla je koupit. Můžete si vybrat cvoky vzadu, vpředu a navíc pokud budete chtít, vyrobí Vám jaké chcete - stačí počkat do druhého dne. Musím uznat, že boty mají úspěch, protože kolikrát se mi zdálo, že lidé na ulice po nich koukají (buď se jim líbí či ne, nevím, ale každopádně poutají pozornost) a dvakrát se mi dokonce stalo, že se mě slečny zeptaly kde jsem je pořídila. A co může být pro bloggera lepší, než když lidé na ulici Vám pochválí outfit ?! :)









No comments:

Post a Comment