Saturday, August 18, 2012

Let´s get some fun, let´s go to party


Overall Vero Moda, Belt H&M, Flats Promod, Bracelet TOPSHOP

I bought this overall for party but it wasn´t weather for it. So you are the first one who see it :) Today it´s world premiere and i hope audince will love it :D Shoes are from Paris (Champs Elysées) and i like how originally they look. And gold eccentric Acc ? Should i speak again about it ? My obsession !

Tento overal jsou si koupila s tím, že ho budu nosit na party, ale bohužel mi to počasí zatím nedovolovalo. Vy jste tedy první kdo ho vidí :) Dnes má světovou premiéru a já doufám, že publikum ho bude milovat :) Botky mám z Paříže a byla to láska na první pohled, protože mě zaujaly ihned svou originalitou. A zlaté masivní doplňky ? Mám o tom znovu mluvit ? Prostě moje posedlost !






No comments:

Post a Comment